SEOTheo.nl bouwt websites

SEOTheo.nl bouwt jouw nieuwe SEO-proof website, blog of webshop.

SEOTheo.nl bouwt jouw nieuwe SEO-proof website

SEOTheo.nl bouwt jouw nieuwe SEO-proof website met e-mailadres, webshop, blog/nieuws, nieuwsbrief, online cursussen en meer in overleg. SEOTheo.nl werkt voor een schappelijk tarief.

Jouw SEO-strategie is de basis van je nieuwe website. Een gedetailleerd plan om de ranking van jouw nieuwe website bij live gang zo optimaal mogelijk te maken. Dit plan bestaat uit technische SEO, contentstrategie, on-page SEO, gegevensanalyse, linkbuilding en, niet onbelangrijk, de gebruikerservaring.

Je wil dat je dat je site goed gevonden wordt op de juiste relevante zoekwoorden. SEOTheo.nl houdt bij het bouwen van je site rekening met de vindbaarheid van je pagina’s in zoekmachines.

SEOTheo.nl bouwt websites met SEO-strategie

Website zoekmachineoptimalisatie

Bij het bouwen houdt SEOTheo.nl rekening met 12 punten die de met de vindbaarheid van je producten via zoekmachines vergroten.

  1. Hoge kwaliteit en relevante inhoud: Content die waardevol, uniek en relevant is voor de zoekintentie van gebruikers heeft een grote invloed op SEO. Dit omvat tekst, afbeeldingen, video’s en andere vormen van inhoud.
  2. Gebruik van relevante zoekwoorden: Het strategisch gebruik van zoekwoorden in de titels, meta-beschrijvingen, koppen en de tekst zelf kan helpen bij het signaleren aan zoekmachines waar de inhoud over gaat.
  3. Technische optimalisatie: Een website die goed gestructureerd en geoptimaliseerd is voor snelheid, mobiele bruikbaarheid en gebruiksvriendelijkheid heeft een voordeel in de zoekresultaten.
  4. Goede gebruikerservaring: Een webshop met de juiste informatie over je aanbod zorgt voor een betere gebruikerservaring, wat op zijn beurt de SEO-prestaties kan verbeteren.
  5. Regelmatige updates en onderhoud: Regelmatig bijwerken is belangrijk om de SEO-kracht van je site te behouden.
  6. Keyword Research: Als je Yoast goed gebruikt, weet je hoe belangrijk het kiezen van een zoekwoorden is. SEOTheo.nl identificeert relevante zoekwoorden. Daarbij gebruikt SEOTheo.nl tools als SEMrush en Ubersuggest.
  7. Optimaliseer de titeltag: Plaats het belangrijkste zoekwoord aan het begin van de titel en zorg ervoor dat de titel aantrekkelijk is en de inhoud van de pagina nauwkeurig weergeeft. Houd de titel onder de aanbevolen lengte van ongeveer 50-60 tekens.
  8. Meta Description: Schrijf een pakkende en relevante meta-beschrijving die mensen aanmoedigt om op jouw link te klikken. Gebruik het belangrijkste zoekwoord hier ook op een natuurlijke manier. Houd de meta-beschrijving onder de aanbevolen lengte van ongeveer 155-160 tekens.
  9. Gebruik van headers: Gebruik header-tags (H1, H2, H3, enz.) om de structuur van je pagina te benadrukken. Daarmee help je zoekmachines te begrijpen waar de verschillende tekst-secties over gaan. Plaats relevante zoekwoorden in deze headers waar mogelijk.
  10. Optimaliseer de URL: Gebruik een korte, duidelijke en beschrijvende URL-structuur die de inhoud van de pagina weerspiegelt. Vermijd lange, onbegrijpelijke URL’s met onnodige parameters.
  11. Afbeeldingen optimaliseren: Gebruik beschrijvende bestandsnamen en alt-teksten voor afbeeldingen om zoekmachines te helpen begrijpen waar de afbeeldingen over gaan. Dit kan ook helpen bij het aantrekken van verkeer via zoekopdrachten naar afbeeldingen.
  12. Interne en externe links: Voeg interne links toe naar andere relevante pagina’s op jouw website om de gebruikerservaring te verbeteren en de context te versterken. Gebruik ook externe links naar betrouwbare en autoritaire bronnen om jouw geloofwaardigheid te versterken.

Yoast stoplichten op groen, maar geen conversie

Als je Yoast goed gebruikt, weet je hoe belangrijk het kiezen van een zoekwoorden is. Vaak is er geen of irrelevante ‘Focus keyphrase’ ingevuld. Daardoor kan je aanbod niet converteren. Je trekt niet de juiste doelgroep aan. SEOTheo.nl identificeert zoekwoorden die mensen ook echt gebruiken om jouw pagina’s te vinden. Daarbij gebruikt SEOTheo.nl tools als SEMrush en Ubersuggest.

Kosten nieuwe website

SEOTheo.nl bouwt je nieuwe site voor € 750 eenmalig, maar als je bijvoorbeeld een eenvoudige blogsite wil kan dat al vanaf € 450. je krijgt een e-mailadres met de domeinnaam van je nieuwe site.

De prijs is afhankelijk van je wensen. Extra opties zijn onder meer een webshop, blog/nieuws, een nieuwsbrief, online cursussen, afspraken kalender, bookings kalender, extra e-mailadressen. Neem contact op voor meer informatie.

SEOTheo.nl onderhoudt

WordPress onderhoud kost, als je het goed wil doen, veel tijd. Je wil dat je nieuwe ook in de maanden na live gang goed gevonden wordt op de juiste relevante zoekwoorden. SEOTheo.nl houdt bij het onderhoud rekening met de vindbaarheid van je pagina’s via zoekmachines.

 Je kunt het toevoegen van pagina’s en berichten in op je WordPress website uitbesteden. SEOTheo.nl onderhoudt je site voor een schappelijk tarief.

SEOTheo.nl checkt je SEO doorlopend

SEO is testen, uitproberen en verbeteren, evalueren en weer testen etc. Er gaat dus heel wat tijd in zitten. Daarom biedt SEOTheo.nl het abonnement. Dan blijven de kosten overzichtelijk.

Met het SEO-Check abonnement blijft jouw website doorlopend geoptimaliseerd. Voor € 45 per maand excl. btw zorgt SEOTheo.nl ervoor dat je website steeds beter gaat ranken.